Három jó tanács a 40 éven felüli fogyókúrázóknak!

40 éves kor felett testünk számos változáson esik át, a hormonális és egyéb változások következtében még sejtjeink növekedésének üteme is lelassul. E változások egy része a kor természetes velejárója, amit meg kell tanulnunk kordában tartani.

Az alábbiakban három lépést sorolunk fel, amelyek segítségével könnyebben megérthetők a fogyást hátráltató akadályok:

1. Felejtsd el a fogyókúrázást!

Sokan tapasztalták már, hogy hiába fogyókúráztak, nem vezettek hosszú távú fogyáshoz. Ennek az az oka, hogy a testünk fokozatosan hízott meg, ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy fenntartsa súlyát. Éppen ezért lassú, fokozatos változásokat kell bevezetni az egyenlet mindkét oldalán.

2. Gondold újra étkezési szokásaidat!

A cél ebben az életkorban az, hogy telítettnek érezzük magunkat anélkül, hogy annyit együnk, mint 20 évesen. Az egyik legjobb módszer az, ha többször eszünk kisebb adagokat. Napi étkezéseid tökéletes kiegészítője az Egészség és Szépség Gabonbaőrlemény, melyet akár reggelire tejjel, akár vacsorára aszalt gyümölccsel kiegészítve is fogyaszthatsz!

3. Lassú, életmódunkhoz illő változtatások!

Az a legjobb, ha hirtelen fogyás helyett heti fél kilogrammnyi testtömegcsökkenést tűzünk ki. Ha heti háromszor fél óra séta nem okoz gondot, kiváló. Ha azonban nem szívesen megyünk ki a hidegbe, és nem akarunk a konditeremben kimúlni, az is jó, ha étrendi változtatásokat vezetünk be.

(forrás: life.hu)



404