Őszi vitaminpólás

Az őszi vitaminpólásban a legnagyobb szerepet a gyümölcsök játszák. A szőlő magas C-vitamin-, folsav- és biotinforrás, de érrendszerünket is oltalmazza, jellegzetes őszi termés. A szilva szintén őszi gyümölcs, és magas B-vitamin tartalma mellett kiváló vértisztító.

A citrusfélék évszaktól függetlenül mindig elérhetők, s fogyasztásuk egész évben ajánlott. Különösen a grépfrút fogyasztása ajánlott, hiszen kálcium, kálium, magnézium, foszfor, nátrium, vas, réz, cink, mangán és bróm is megtalálható az egészséges gyümölcsben.

Ha valaki kevésbé kedveli, vagy savanykásnak találja a grapefruit-ot, levét mézzel ízesítheti, mely szintén kiváló energia- és vitaminforás.

A dió és a mandula is jellegzetesen az ősz csemegéi. A dió növényi olaja érvédő hatású, s tápanyagtartalmát tekintve az egyik legkiválóbb magféle. Süteményekhez, főételekhez, s mézzel elkeverve is kiváló csemege a hűvösebb napokra.
(forrás: noinet.hu)

A megfelelő vitaminok pótlásához próbáld ki az Egészség és Szépség Gabonaőrleményt, mely hántolt árpa, búza, kukorica, rizs, búzakorpa tartalmával segít a mindennapi egészség eléréséhez!



404